Hiss och diss!

Okej... Snart kommer jag så sönder något... Hittar inte bilderna jag brukar ha till hiss och diss så jag kör en annan sak idag.
-För solen- Ahh, äntligen skiner solen igen :) Man kan ju snart börja bli brun!
-Min pallet- Åh, tiden tar såå lång tid när man väntar. Vill ha den nu!!!!
-Glass-Mums. Piggelin blir en klar favorit ;)
-Grupper på facebook- Hahah, så kul att gå med i dem. Favoriten är; vi som brukar hota våra datorer när de inte gör som vi vill ;)



-Folk som smaskar och äter med öppen mun- Bllää. Måste jag säga nått mer? Tänk lite ?
-Kryp- Dem kommer nog fram med solen. Äckliga och små. De finns ju överallt....
-Skolsyster- Ska snart dit och vägas och mätas och sånt. Fy vad jobbigt!!!!



-Linnéa-

Kommentarer
Postat av: Ellen :D<3

Håller med om skolsyster :O

2010-04-14 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0