Någon kom in på min msn :O

Igår var det....Jag chattade med ------ och sen står det att flera kan läsa konversationen och skriva i den. Bläää ....
Så jag bytte lösen fort som --- ! Lagom "läskigt" eller vad man ska säja....
Jajja. Dagen idag har varit ganska kul :)
Pappa fyllde 50 igår och idag kom farmor och faster på besök. Lite senare kom mormor och Ulric också och då vart det presentöppning :P
Av farmor fick han ett TUSENBITARS pussel :P Men man ska lägga det utifrån en bilde, men så man tror att det ser ut sen.... Lagom svårt iom att det nog är 20 pers på bilden som alla gör ngt ....
Av mormor fick han en kaffemaskin ;) Kan göra både svart kaffe och kaffe med skum typ:)
Han älskar kaffe så varför inte ? :)
Ska nog fortsätta med mitt nu <3
Kram på er!
-Linnéa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0