Sista nue... Bläää....

Allmänt test 1

Hur bor du: Normalt. Stökigt men okejj iaf. Mitt i stan....

Brukar du komma i tid: Jadå.

Hur lång är du: 154 cm

Kan du laga mat: Lite ja...

Vad jobbar du med/pluggar du: Skolan....

Vad har du på dig just nu: Hahahaha!

Har du någon fobi: Hårstrån....

Vilket är ditt senaste inköp: Sminkborttagning, bodylotion, dreame matt mouse och svampar till den.

Din favoritdryck på morgonen: Te!

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma.... ;)

Har du sovit i din egen säng inatt: Vart annars?

Vad hade du sönder senast: Har aldrig sönder saker :P

Vem snackade du med senast: Christian.

Varm favoritdricka: Varm choklad med grädde på :)

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten/juise

Alkoholhaltig favoritdricka: är tolv....

När gjorde du senast något riktigt dumt: Venne....

Saknar du någon just nu: Tror det...

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Syskon som stör mig...

Någon jag stör mig på: Just nu?

Intressen: Bild och gymnastik.

senaste person du kramade: Hihi *deru*

Senaste person du ringde: Agnes

Senaste person som ringde dig: Mamma

Vad drack du senast: Juise.

Vill du ha barn: Inte direkt...

Längtar du till din nästa födelsedag: Jupp. Som fan!

Har rakat dina ben någon gång: *Deru*

Är du sugen på något nu: Godis möjligtvis.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Noll. Blääää

Använder du hudkräm: Mm.

Attraheras du av män med skägg: Nejje inte direkt haha.

Micro-pop eller poppa själv: Själv tror jag.

Brukar du baka: Ibland.

Röstade du i det senaste valet: Nejedå :P

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jaaa<3
Vilken låt lyssnade du senast på: Nån dålig som spelades på MTV

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nejdå... Eller gills kudden?

Vad tycker du är äckligt: Spenatsoppa....

Har du pengar på mobilen: Har inte så....
-Linnéa-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0