Ska köra de mästa testen. Har inget att göra so go on;)

Tester


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Matte vafnan, har man kan döpa barn till ngt fult och Justin Biber...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Akvarium. Min blomma och datorn.

Tre saker jag gör just nu: Skriver, läser och tittar....

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till Paris och shoppa, bli rik och träffa TB... :)

Tre saker jag kan: Skriva skrivstil, köpa onödiga grejjer och läsa ;)

Tre saker jag inte kan: Matte, Sjunga och spela trumpet...

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, mig och  mig :P

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Flytande Spanska, måla och läsa tankar...

Tre favoriträtter: Tacos, lovapasta och sallad.
Mera kmr snart :P
-Linnéa-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0