Mina nya IDOLER!

Är.... *Trummvirvel*  TYRA BANKS!


Hihi ;) Så fin bild. Hon pratar ALLTID om att inte smälta in i bakgrunden och hon lyckas så bra :)

Kolla ögonen på den här bilden alltså !<3 Hon är så bra! Och "Snygg" om man säger så;)
Okej! Jag tror *Vet* att 99% av alla småtjejer/tjejer vill bli modeller!
Jag drömde om det när jag var mindre och tränade gång och tog bilder på mig :P
Haha! Jätte kul ;) Kanske händer det änn idag att jag gör det? ;)
MEN: Den andra idolen då?
Är: *Trummvirvel* Maria Motnazami!

Kanske inte en "idol" men hon är så härlig! Hon machar ju godispappret med godisskålen :P
Haha. Härlig är hon!
Haha :)
My little favorite ;)
-Linnéa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0