Klädresention

Jupp, ni hörde rätt:D

Jag ska recensera kläder. Kanske en kläning, en tröja, ett par skor, och ett par byxor. Jag kommer att skriva vad jag tycker, vad den är ifrån och säg sen vad ni tycker eller skriv på bloggen.
Här kommer lite kläder:
Guuud vad snygg. Någon som håller med? Jag tycker om det gråa, längden och allt. Skulle kanske inte ha den på en fest eller så. Men jag skulle gärna ha på den en hemmakväll och så:)
(Lind3x)
Fyfan vad snygg. Jag älska det höga bältet och mönstret. Riktigt snygg helt änkelt. Min stil. Så söt. Lilla gulliga Rihanna bär den:D Iom att just hon har den så vet jag inte var den kommer ifrån...
Söta skor! Hde nog inte köpt dem om jag sett dem i en affär, men dem var gulliga. Tänk ere dem i en varm sommardag på stan eller så:D
Jättesnygga stupränns byxor. Jag älskar tajta byxor! Passar inte alla, men jag kan ha dem under en skoldag eller så:D (H&M)
Kramar<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0