Yamambas (Att man vill... och kan)

Hur kan man spöka ut sig så?

Jag har kollat bilder på den japanska stilen "Yamamba", som går ut på att sminbka sig som en ÖVERDRIVEN fjortis...
Hur kan man vilja se ut så. Skulle jag någonsinn gåra mig så, skulle det vara till en utklädningsest i japan (kanske). Jag kommer inte ihåg om jag har bloggat om de förut, men del är juh så fuult. Typ Kissie gr 100? Kanske!
Jaja! Tog spruta nr 2 idag. För svininfluensan alltså.  Vart typ sjuk, och var hos skolsyster 2 ggr men hon ville inte skika hem mig:S Till sllut gick jag hem ändå...:s (Skojjig man é)
*Host host*
Kram Kram<3

Kommentarer
Postat av: Lina K

Herre gud, hahaha hur hon ser ut! =D

2010-03-01 @ 20:34:47
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0