"80-talet"

Hej alla gulliga<3

Var frörsta dan i skolan idag. Vi har en ny engelska lärare. Sara. Och så fick vi reda på att det är Fair Play Cup.
Det ska bli kul. Ska till idrotshuset på Torsdag. Justaja, imorgon är det idrott också, med fotboll...


80-talet:)

Kollade lite på google, sökte på 80-talet. Fann några bilder kommer här o´ch sen en recention av Mig:)
1.
2.
3.
Hmmm, färger och axelvaddar. Kanske inte det snyggaste, men när man går på stan med kompisar och kollar så säger vissa "Kolla, 80-talet kommer tilbaka mer och mer" Då tänker jag att det är nog bäst om inte.(;
Men kram alla<33

Kommentarer
Postat av: Emilia Lundmark

Jag tänkte bara säga att du är fullkomligt dålig på mode. Mjukisdressar är inget en människa går omkring med nuförtiden. Och du kallar din blogg för en modeblogg? Vem fan läser den förutom dina kompisar. Om ens dom. Tack för mig och svara gärna.

2011-01-11 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0