MODE:)

Hejsan<33

Jag blödde precis näsblod, tredje gången idag. Orkar inte det något mer. Därför bloggar jag lite om mode. kollar bilder på kändisar. Jag skriver vad jag tycker om ca 5 bilder på 5 kändisar. Komenter gärna sen vad ni tycker!<33

Så gulligt. Tänk er det en varm sommar dag<3 Slitet, gulligt och i jeans. Älskar jeans:d(Shakira)

Ohlala:P
Passar hennes stil måste jag medje:P Men asså...? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hjälp mig kära läsare:p(Christina Alugeria)

Man ser ju inte så mkt men det ser ju snyggt ut. Älskar neutralt. BTW kolla ansiktet.(Heidi Klum)

Fin kläning. Den har färg. Men jag gillar ju neutralt som jag sa. Men den hade ju inga fel direkt.(Tyra Banks)

Så söta:d Gulliga båda två. Älskr kläderna. Taylors klänning och specielt Selenas ärmar. Min stil a loong way:P


Kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0