Dagens Hiss och Diss !

-Växter i rummet - Det känns tusen gånger frächare med lite växter i rummet, jag har 6 stycken just nu !
-Smink - Mm, tänkte skriva ett inlägg om det sen som ni får läsa och fatta vad jag menar ;)
-Voe - Jag ÄLSKAR hennes tips om hår och smink :)
-Glass - Mums ! Bara det kunde bli sommar eller iallafall varm så kan man äta det mera :)



- Läxor - Blääää. Har haft RIKTIGT dåligt på mina senaste prov när ett av mina nyårslöften var att bättra mig där..
- Känsliga personer.  Iallafall ibland....
-När smycken går sönder - När favorit armbandet går sönder kan man inte göra något ....



Kommentarer
Postat av: nnnnea

tack för så fin kommentar!<3

2010-03-21 @ 19:03:12
URL: http://neasaravictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0