Fy f*n vad dålig stil...

Vad f*n håller han på med? Taskigt värre:S Stackars Taylor. St där och vara jätteglad och sen få en klump i magen och bara vilja springa därifrån... hur tänker han då?
Såg en intervju med henne sedan, och den gick till så här :
Reporter:Hur kändes det när Kayne kom upp på scenen och sa allt?

Taylor:Jo, när jag går upp på scenen tänker jag först:Snubbla och trilla inte, snubbla och trilla inte. Sen tänker jag ohh Kayne West är här...

Reporter:Och sedan?

Taylor:Shit...


Stackare...:(
Jag såg inte hela videon (slarvig)... Men som sagt får juh Taylor sedan komma upp på scen med Beyonce och prata klart.... Jä*la dålig stil Kayne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0