Fy vad läskigt !

Det här här hände när jag kommit hem från skolan och satt på toa ;)
Jag hör att det smäller till som TUSAN nere i köket och blir jätterädd iom att jag är ensam hemma + att hunden är på mitt rum... Jag "bäväpnar" mig med en sopkvast och smyger ner i köket! Då ser jag att någon har öppnat skåpet med kastruller och stekpannor och ALLT har rammat ut. Sen börjar hunden skäller på rummet, jag springer upp och han står och fånglor mot fönstret ! Gissa om jag vart rädd?! Ucsh! Känslan av att tro att man inte är ensam är riktigt äcklig. Jaja. Satt iaf beväpnad med sopkvasten tills någon kom hem!
Fyy! Kanske var det en poltergais? Ett sorts spöke;) Läskigt var det iaf....Fy!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: hah , tack :)

jag vet inte riktigt om jag vill ha en frågestund , men har du några frågor så kan du ställa dom i bloggen i allafall ;)

KRAM .

2010-03-24 @ 18:51:41
URL: http://maddetilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0