Hiss Och Diss!

-För Min Nya Väska! Den är snygg, har plats, några småfack och kom igen, vem fn gillar inte ormskinn;)
-Teen Choise Awards! Det roligaste man kan kolla på EVER. Nu går det bara en gång om året men det är såå bra.
-Keisha!Hon är helt klar KeishaWoods nya stjärna! Bäst är hon. Vem gillar inte henne...?
-Miley Cyrus!Hon är bra på att sjunga och snygg(Asså hon ser bra ut, inte kärsättet men ni fattar...?) Hoppas bara att hon inte slutar som stackars Lindsy Lohan...
-Julia! Bästa tidningen någonsin! En bra blandning av skvaller och allvarlighet<3

-Pengar som tar slut!Vem gillar när man är ute på stan och precis har handlat denm snygga tjöjjan man sett, sen ser man en ny och så...F*n! Är pengarna slut! Jaja, inte jag iaf.
-Kammarmusik-_-!Tråkigaste som finns, lyssna på någon fiol och en harpa. Orka!
-Twilight!Vad är grejjen? Jag vet att det är en stooor hit men och? Lilla söta svaga Bella måste räddas av stoora starka han och blah blah blah...
-Smuts!Äckligt. Jag menar vem vill komma hem till en soptip...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0